Záda bez bolesti

Stres, opakující se napětí a zanedbávání posilování zádových svalů jsou hlavní příčinou bolesti zad.
Nabízíme cílené, individuálně kontrolované osobní tréninky s přístroji Miha Bodytec!

miha bodytec se používá tam, kde běžné metody selhaly. Díky cílenému, individuálně řízenému tréninku se aktivují a posilují také hluboko ležící skupiny svalů, které při konvenčním tréninku nelze procvičovat nebo jen velmi obtížně. Páteř získá stabilitu, zádům se citelně uleví. Určité svalové dysbalance se odstraní a zádové svalstvo se posílí – ideální cesta ke zdravým a silným zádům.

Efekt:

Zdraví znamená kvalitní život – studie dokládají účinnost této formy tréninku:*

88 % probandů výrazně snížilo bolesti svých zad. Četnost a doba trvání bolestí klesly až o 80 %.
Před zahájením studie si 40 % účastníků stěžovalo na neustálé bolesti zad, zatímco po 6 týdnech tréninku již bylo již jen 9 %.
U 44 % pacientů s chronickými obtížemi bolesti zcela zmizely.
Výdrž při typickém zatížení zad v každodenním životě (zvedání těžkých břemen, běh, shýbání se, těžká tělesná práce, domácí práce, sport, jízda autem nebo delší sezení) se zlepšila až o 30 %.
To jsou čísla, která znamenají naději v boji proti civilizační chorobě č. 1.

*Zdroj: Studie Univerzity Bayreuth (Boeckh-Behrens/Vatter 2003, Boeckh-Behrens/Walz/Niewöhner 2003, Boeckh-Behrens/Sebelefsky/Grützmacher 2002, Boeckh-Behrens/Stötzel/Benner 2003

Processed with Moldiv

Fit pro sport

Díky tréninku, při kterém je aktivní celé tělo jdou síla, rychlost a vytrvalost dobře kombinovat pro dosažení maximální efektivity a s velkou úsporou času.

Efekt:

Ať už jde o větší sílu, rychlejší pohyby nebo delší výdrž – studie dokazují účinnost tréninku s miha bodytec*:

miha bodytec zajistil jako unikátní forma tréninku zvýšení maximálního výkonu díky zlepšené rychlosti pohybu.
Obecně vnímaná výkonnost vzrostla u 84 % účastníků!
Maximální síla se zvýšila již po 4 tréninkových jednotkách o 17 %!
71 % účastníků zaregistrovalo výrazné zlepšení vytrvalosti!
Hodnoty vytrvalosti svalů vzrostly po pouhých 12 tréninkových jednotkách až o 108 %!
Maximální výkon se zvýšil po pouhých 4 týdnech tréninku až o 30 %!
Rychlost kontrakcí se zvýšila v průměru o 22 %. Explozivní síla obtížně trénovatelného hlubokého svalstva trupu stoupla dokonce až o 74 %!
Naměřené hodnoty podtrhují výsledek: EMC celého těla je až o 40 % intenzivnější než běžné posilování se závažím!

*Zdroj: Studie Univerzity Bayreuth (Boeckh-Behrens et al. 2002-2006) a Německé sportovní vysoké školy Kolín (Kleinöder/Kreuzer/Speicher 2006-2008)

Processed with Moldiv